اکثر قریب به اتفاق اولیا دانش آموزان در سال های آخر دبیرستان به این فکر هستند که فرزند خود را در یک مدرسه خاص ثبت نام نموده و سپس برای برخی از دروس از معلم خصوصی بهره بگیرند و این تصور را دارند که اگر هزینه زیادی را صرف کنند، می توانند موفقیت فرزند خود را تضمین نمایند، در حالی که نتایج کنکور های اخیر ثابت کرده که این روش چندان جواب نمی دهد.

آموزشگاه کنکور راه اندیشه برای جلوگیری از اضطراب و نگرانی اولیا و دانش آموزان عزیز، اقدام به برگزاری کلاس های کنکور ویژه نموده است.

به این معنی که اولا در هنگام ثبت نام از دانش آموزانی که در سال های گذشته کوشا بوده و معدل کتبی خود را در امتحانات نهایی به بالای 18 رسانده اند ثبت نام به عمل می آورد زیرا به اعتقاد ما دانش آموزی که در سال های قبل درس نخوانده و یک باره می خواهد رتبه زیر 1000 در کنکور بیاورد غیر ممکن است پس بنابراین دانش آموزانی انتخاب می شوند که انگیزه کافی برای درس خواندن داشته باشند، نه کسانی که صرفا جهت اتلاف وقت وتظاهر به درس خواندن اقدام به ثبت نام می نمایند.


نکته دوم، بهره گیری از حرفه ای ترین کادر آموزشی است که سالیان زیادی را در کلاس های کنکور تدریس نموده اند و بهترین نتایج را داشته اند نه این که اسامی دوستان و آشنایان را به عنوان دانش آموزان برتر معرفی نمایند که درس ایشان را در کنکور صد در صد زده اند و نه سو استفاده از دانشجویان و رتبه های برتر کنکور های سال قبل به عنوان مدرس.

و سومین ویژگی برجسته آموزشگاه راه اندیشه جمعیت های کنترل شده کلاس ها می باشد که این خود حتی به تنهایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

راه اندیشه با کادری مجرب و با امکانات آموزشی مناسب در خدمت شما دانش آموزان گرامی است. 


http://www.raheandisheh.ir